E-liquid kopen












 

 




GARANTIE E-SIGARET


Algemeen

Met uitzondering van de hieronder genoemde uitzonderingen krijgt u op alle producten een periode garantie (dit kan per product verschillen). Deze garantie doet geen afbreuk aan de wettelijke rechten aangaande garantie en conformiteit.

 

UNIEKE (verlengde) GARANTIE op startersets

Startersets hebben doorgaans een (fabrieks)garantietermijn van 2 tot maximaal 3 maanden. Bij E-liquidwinkel geniet u echter van een unieke verlengde garantieperiode van maar liefst 6 maanden! Heeft u, buiten uw eigen schuld, dus een probleem met uw e-sigaret van E-liquidwinkel? Neem gewoon contact met ons op via info@e-liquidwinkel.nl en u krijgt direct een nieuwe!
 
Koopt u regelmatig uw vloeistoffen bij ons? Dan zullen we ook na deze periode van 6 maanden niet moeilijk doen. Vaste klanten hebben bij ons een streepje voor!
 

Garantie op batterijen

Batterijen hebben doorgaans een (fabrieks)garantietermijn van 2 maanden. Indien de batterij niet meer werkt, kan deze retour worden gestuurd en wordt deze kosteloos vervangen. Bij normaal gebruik kunt u de batterijen meer dan 300 maal opladen. Afname van capaciteit gedurende de levensduur van een batterij is normaal en valt niet onder de garantie. Na 300 maal opladen gaat een batterij niet direct defect, echter kan de capaciteit van de batterij wel snel afnemen.

Heeft u echter een probleem met een batterij na de fabrieksgarantietermijn? Neem gewoon contact met ons op via info@e-liquidwinkel.nl, we vinden altijd een oplossing!

 

Garantie op atomizers & clearomizers

Atomizers, clearomizers, coils of verstuivers worden in principe werkend geleverd vanaf de fabriek. We kunnen echter geen garantie geven dat deze direct werken bij ontvangst. Dit noemen we DOA garantie ('Death On Arrival"). De levensduur van een atomizer is verschillend. Indien u problemen ervaart, neem gewoon even contact met ons op, we vinden altijd wel een oplossing.
 

Garantie op e-liquids

Mocht u van mening zijn dat ondanks onze strenge kwaliteitscontrole een e-liquid niet aan de normen voldoet dan zullen we deze onder garantie vervangen. Kleurverschil kan optreden en is een normaal verschijnsel. Echter als u de smaak van een e-liquid niet lekker vind dan adviseren we deze met iemand anders te ruilen. Immers, smaken verschillen.

Om hygiënische -en veiligheidsredenen is het niet mogelijk een (geopende) e-liquid te ruilen. Is het flesje voorzien van een verzegeling en is deze niet verbroken dan kunt u uiteraard wel gebruik maken van uw herroepingsrecht.



Een verkeerd geleverd product

Hebben we per ongeluk het verkeerde product aan u geleverd? Neem dan zo spoedig mogelijk contact met ons op. We zullen er dan voor zorgen dat u alsnog het juiste product ontvangt.
 


Retourneren van producten

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van uw thuis naar E-liquidwinkel zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan E-liquidwinkel geretourneerd worden.

Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact opnemen via info@e-liquidwinkel.nl . Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

LET OP : E-liquids waarvan de verzegeling is gebroken (lees : open zijn gemaakt waardoor de sluiting is verbroken) kunnen niet worden geretourneerd uit veiligheid- en hygiënisch oogpunt.
 


Een klacht?

Heeft u een klacht over een product of een verleende dienst door E-liquidwinkel? Dat vinden wij jammer en proberen dan altijd uw klacht op te lossen! Maak in dit geval uw klacht aan ons kenbaar door te mailen naar info@e-liquidwinkel.nl. We vinden altijd wel een oplossing!

Vindt u de geboden oplossing onvoldoende? Of kunnen we het probleem niet goed voor u oplossen? Dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via 
Stichting WebwinkelKeur.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op 
http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.



Geen producten aanwezig

Laatst bekeken producten


| Meer

De waardering van www.e-liquidwinkel.nl bij WebwinkelKeur Klantbeoordelingen is 9.3/10 gebaseerd op 1225 reviews.






Om de webshop van E-liquidwinkel te kunnen bezoeken dient u 18 jaar of ouder te zijn.

Tevens gebruiken wij cookies om onze website juist te laten functioneren.

Bent u ouder dan 18 jaar?
Check the trust score on Scamadviser.com