• Al 10 jaar dé E-LIQUID specialist
  • 100% EU e-liquids
  • Op slechts 5 minuten van de NL grens
0
Winkelwagen (0)

Geen producten in de winkelwagen

KIES EEN CATEGORIE

Garantie

 
 


          


 

Kwaliteitsgarantie


Alle producten in onze webshop zijn van een hoge kwaliteit.
Je betaalt bij ons eerlijke, scherpe prijs voor de e-liquids,
e-sigaretten en andere producten uit het uitgebreide assortiment.

Natuurlijk kan er altijd iets verkeerd gaan. 
Tijdens het transport kan jouw zending bijv. een keer vallen.
Of er is sprake van een fabrieksfoutje.

In beiden gevallen lossen we dit voor je op, zelfs als
de normale fabrieksgarantie van 2 maanden is verstreken.



De garantie op e-sigaretten bedraagt bij e-liquidwinkel
3 maanden! 



Wij proberen iedereen een uitstekende service te bieden.
En daar doen we elke dag ons best voor!


 

    



 
 





Algemeen

Met uitzondering van de hieronder genoemde uitzonderingen krijgt u op alle producten een periode garantie (dit kan per product verschillen). Deze garantie doet geen afbreuk aan de wettelijke rechten aangaande garantie en conformiteit.
 

Garantie op batterijen

Batterijen hebben doorgaans een (fabrieks)garantietermijn van 2 maanden. Indien de batterij niet meer werkt, kan deze retour worden gestuurd en wordt deze kosteloos vervangen. Bij normaal gebruik kunt u de batterijen meer dan 300 maal opladen. Afname van capaciteit gedurende de levensduur van een batterij is normaal en valt niet onder de garantie. Na 300 maal opladen gaat een batterij niet direct defect, echter kan de capaciteit van de batterij wel snel afnemen. Heeft u echter een probleem met een batterij na de fabrieksgarantietermijn? Neem gewoon contact met ons op via info@e-liquidwinkel.nl, we vinden altijd een oplossing!

 

Garantie op atomizers & clearomizers

Atomizers, clearomizers, coils of verstuivers worden in principe werkend geleverd vanaf de fabriek. We kunnen echter geen garantie geven dat deze direct werken bij ontvangst. Dit noemen we DOA garantie ('Death On Arrival"). De levensduur van een atomizer is verschillend. Indien u problemen ervaart, neem gewoon even contact met ons op, we vinden altijd wel een oplossing.

 

Garantie op e-liquids

Mocht u van mening zijn dat ondanks onze strenge kwaliteitscontrole een e-liquid niet aan de normen voldoet dan zullen we deze onder garantie vervangen. Kleurverschil kan optreden en is een normaal verschijnsel. Echter als u de smaak van een e-liquid niet lekker vind dan adviseren we deze met iemand anders te ruilen. Immers, smaken verschillen. Om hygiënische -en veiligheidsredenen is het niet mogelijk een (geopende) e-liquid te ruilen. Is het flesje voorzien van een verzegeling en is deze niet verbroken dan kunt u uiteraard wel gebruik maken van uw herroepingsrecht.

 

Een verkeerd geleverd product?

Hebben we per ongeluk het verkeerde product aan u geleverd? Neem dan zo spoedig mogelijk contact met ons op. We zullen er dan voor zorgen dat u alsnog het juiste product ontvangt.

 

Retourneren van producten

Ons adres voor het retourneren van producten:

Vapeshop Arendonk
Vrijheid 57
2370  ARENDONK
BELGIE

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd.
 Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan E-liquidwinkel geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact opnemen via info@e-liquidwinkel.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

LET OP : E-liquids waarvan de verzegeling is gebroken (lees : open zijn gemaakt waardoor de sluiting is verbroken) kunnen niet worden geretourneerd uit veiligheid- en hygiënisch oogpunt.
 


Een klacht?

Heeft u een klacht over een product of een verleende dienst door E-liquidwinkel? Dat vinden wij jammer en proberen dan altijd uw klacht op te lossen! Maak in dit geval uw klacht aan ons kenbaar door te mailen naar info@e-liquidwinkel.nl. We vinden altijd wel een oplossing! Vindt u de geboden oplossing onvoldoende? Of kunnen we het probleem niet goed voor u oplossen? Dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.




  • Ruim assortiment
  • 100% EU kwaliteit
  • Het beste advies
  • Makkelijk bereikbaar
  • Nét over de grens met NL